好嗲

lof长期停更中,可以不用关注
l微博ID:D1A

和喜欢了一年的女孩在一起了
✨✨✨✨

Ladies and gentlemen we are floating in space
女士们,先生们,我们正漂浮在太空
All I want in life's a little bit of love
你零星的爱意予我,便足以带走这苦痛
I've been told(All I want in life's a little bit of love to take the pain away)
别人曾告诉我(你零星的爱意予我,便足以带走这苦痛,而那是我一生的所求),
Only fools rush in(Getting strong today),
唯有傻瓜才痴狂(让我从今天开始坚强)
Only fools rush in(A giant step each day)
唯有傻瓜才痴狂(每天一大步,只朝前方)
I will love you till I die,我将这样爱着你,直至死去
And I will love you all the time
在所有维度的所有时间里,深爱着你
So please put your sweet hand in mine
所以你是否愿将你可爱的手放在我手心
And float in space and drift in time
放任时间和空间自由去漂离。

评论(4)
热度(114)

© 好嗲 | Powered by LOFTER